Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 19 augusti 2010

Vaknade i morse, av solstrålarna som letade sej i bakom
gardinerna, klockan var bara 7:45 och jag kände mej , för första
gången på länge .... utvilad !!!
Underbart, välbehövligt och väldigt, väldigt skönt .......
Har jag sagt det förr ??- att jag blir avkopplad i Enånger hmm ... ok ...
förstod det,- tjatar om det ?? ... nee överdriv nu inte kära vänner ;)
Idag har jag nog ingen feber i alla fall, de e bra, men fortfarande så skulle
det nog gå att fylla en hink me snor varje gång jag fräser ...
Tackar min omtänksamma goa lillunge som så gulligt delar allt
med mammi.... ÄVEN förkylningar, sötKlara :*
E lite orolig att jag råkat utför en personlighets förändring av
nåt slag ... ni vet det händer nästan inget galet tok längre !!!!!!
Jag känner mej väldans vuxen, ordentlig och skötsam, det e väl fint att se
att man besitter såna egenskaper i en aktningsvärd ålder av nästan 40 år ...
Men e ju liiite tråkigt oxå, vill ju att det ska hända galna saker jue
That´s me you know !!
Pratade med min fina Madde idag och vi kan vi ... så vi skrattade galet
gott åt alla äventyr som det bidde förr ...
Har städat och gjort lite fint i torpet till nästa helg när b-rudarna kommer
Wuhuu !!! Då blire galet kan jag lova, typ vända på skyltar, sno nån trädgårdstomte
bada nakna, dansa och mysa som bara vi kan, läääängtar galet mycke :

3 kommentarer:

  1. Låter som läge att ligga gömd i buskarna som en paparazzi nästa helg då ;)

    SvaraRadera
  2. Kasta alla korkar och sno så mycket vi orkar, ja men visst! 10 poäng för en GB glass gubbe!

    SvaraRadera
  3. Tobias: Paparazzi dosen´t find us ;) .... Annica: så rätt sååååå, kom ihåg "andra borren" bara ;) fy tuuuusan va kul de ska bli :P

    SvaraRadera