Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

tisdag 10 augusti 2010

Lugnet !!





Lugnet har lagt sej på nåt vis !!


Känns ju skönt de, jobbar 48 timmar BARA den här veckan.... men ändå känns det lugnt

Kan bero på en del andra saker jag bestämt mej för oxå, både glada OCH jobbiga saker, vissa saker gör man för att överleva helt enkelt ........
Man kan aldrig förstå allt här i livet och så e det bara, till och med barnen reagerar.
man blir trött och less .....så då får det hellre vara ....



Jobbdag ........ eller bästa-killen-pyssla-om-dag !! Hade ju sån tur att,
han fick sej en omgång ;) så att säga *hrm* ...... Ja jag menar ju förstås min saab-darling
shit asså vilket face-lift han fick, har ju inte blivit tvättad på typ 2 veckor nu då
och det e lääänge de. Poppa Shake och dansa (läs:studsa/rocka) runt i garaget på jobbet. Damsög, torka, putsa, tvätta och torka och tad-da !!!
Fin han blev och jag blev blöööt, gu va jag slaskar när jag håller på ...


Imorrn blire hemlig resa med brudarna ;)
Mami, Emmi, Klaris och jag !!!!! Klara har jobbat hååårt me skinksalladen
så duktig min goding ... Hoppas på hyfsat väder oxå bara ...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar