Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

onsdag 12 maj 2010

Det vanliga !!

Tänk att man kan sakna nåt så vanligt som läxläsning ....

Hade lite kvalitetstid med Emmis på förmiddagen, lite övningskörning och avslutade med frukostfika på Coffe corner, e så härligt och sitta och prata med sina stora barn och känna att man e så nära, det e mys !!

Sen på eftermiddagen bestämde jag att nu eller aldrig, skulle tjackat nya danspjucks lääänge men va tusan det kommer ju alltid nåt emellan, men idag blev det nya "Rumpf" dojjor som ska dansas in i helgen.

Före shoppingen blev det 2 timmar i stadsparken, ryggläge med sol på näsan och en bra bok, hade me mej kräftsallad, ville ju inte riskera att jag skulle hoppa på några stackars barn i lekparken och råna dom på Mariekex pga sjunkande blodsocker ;)

En sväng på IKEA och Gränby innan hemfärd påbörjades ... Vet ni då ?? Hemlis !! FAAN va jag tävlade idag , vet ...... oooootroligt omoget men skitkul när man pissar på alla andra bilar (Andrés uttryck som jag tyckte va skitbra) vid trafikljusen !! Oj oj oj va jag vann !!

Väl hemma blev det, stora ICA räkor med Tonysås, det e en sjujäkla specialare dé

Jahaja ... bara invänta två lååånga jobbar dagar innan det blir ledigt nu då, 7- 19 i Skutskär får se va vi kan hitt på =)

PUSS Å KRAM SKUMBANAN !!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar