Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

lördag 22 maj 2010

Mitt i natta !!


Uj uj uj uj vilken ooootroligt händelserik dag, jag menar va ere för rikspucko som slår igång datorn mitt i natta för å berätta de ??!!
Sovmorron efter Klaris showkväll ... kändes skönt, hörde inte ens när storungarna gick !!
Sen åt vi frulle, packade matsäck och drog norrut :) häftigt me E4:an, kom på att första gången jag bromsa var efter 6 mil !!!!!
Det som varít pirrigt hela vecka var dagens aktivitet, Klaris å jag skulle kolla på ett gårdshus som kunde bli vårt ev sommarparadis och jag kan säga från det vi stannade utanför gården så kändes det så rätt. Trevlig hyresvärd, bra läge och ett urmysigt hus :)
Spikade på en gång ska tillbaka på måndag och fixa allt ...... åååå va jag har längtat efter det här ..... mys ... avkoppling .... naturen.... havet ...logdanser och jaa bara sommar och frihet.
Sen blev det fika på stranden, lugnt å skönt och bara vi ....
Låg å småfnittra och planerade hur vi skulle ha det i sommar. Dom här gångerna tycker jag sååå synd om folk som inte kan få barn eller folk som väljer och INTE skaffa barn. Om ni bara förstår va ni går miste om. Närhet och kärlek till dina barn kan aldrig ersättas eller fås på något annat håll, helt underbart !!!
Hade lite otur oxå ... skulle åka å kramas lite med bästis men missade varann och han blev nog liiite sur att inte få kramas och träffa Klaris ;) dom e för go tillsammans :)
Hemåt glad i hågen ..... och ladda för grillning med bror och hans familj ... som vanlig jättetrevligt, med go mat, dricka och lite fotboll .... Joppe blir en kanon målis !!!
Var så härligt för alla mina ville me, njuter verkligen av att se stora härja runt med små...
Sist hem blev Fille å jag , Emmi å Klaris hade redan cyklat, ladda för match såklart .... Gu va vi skratta på vägen :D :D :D :D Hej hupp reaprutt .... Fille å jag har en riiiktigt sjuk humor, så det var nog bäst att vi cykelracade själva !!!!
Gonatt pussar .... känns som lite lycka letat sej in i mitt liv !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar