Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

söndag 2 maj 2010

Söndag !!!!!!

........ avverkat en daghelg på jobbet, helt ok och ganska lugn helg. Men tycker i af att det e piss å jobba varannan helg :(

Har funderat på vilket medialt samhälle vi lever i det e mobiler, datorer, FB , bloggar osv. Man är liksom aldrig riktigt privat, nu tänker en del men hon då ?? säger inget om det, både bloggar och har efter många om och men skaffat FB och tycker att det oxå e trevligt.

...... det jag funderat på är att det kan vara superkul och läsa om andras liv och vad som händer om man inte riktigt hinner hålla daglig kontakt, bra eller dåligt ?? Både och skulle jag vilja säga.
Vissa läser man och det är ju inte bra, men ändå kan man inte låta bli .... Varför ?? Man läser om saker som får en att må dåligt och bli alldeles fantastiskt ledsen, hur dumt som helst !!

Hur som helst e det skönt att skriva av sej och jag tror i det stora hela är ungefär så alla använder sina bloggar, oftast består ju mina av massa tok... för det e så mitt liv ser ut för det mesta, men har hört att det är ganska charmigt och vara sej själv fast det blir tok så ofta....

Sjunka ner i soffan nu då och dra upp filten !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar