Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

onsdag 26 maj 2010

Hinner inte me !!!

................Hej å hå va det helt plötsligt händer massa trevliga saker då :)
Känner mej bara så lätt, vaknar tidigt och är pigg och glad. Ja, ja, ja
så härligt det e. I morse var det liiite kallt bara, hade 16 grader inne i rummet, burr
men bara å hoppa upp, slå igång kaffehurran och tända i vespisen, mys....
Drog hemöver och hade ett mycke viktigt uppdrag att genomföra
Vittne i tingsrätten...... behöver jag berätta att jag var nervös ??!!
Nee ... precis ... blev lite "grillad" av den åtalades advokat, men jag svara som på
TV, -har inga kommentarer ;) Hur som helst kom ut därifrån helskinnad, kollade bakåt
och sprang iväg, ifall den åtalade skulle komma efter ...
Vadå ?? Skenar min fantasin menar ni ?? Ok lite då ...
Var faktiskt lite darrig i benen och vill INTE sitta där igen, inte på nån
sida alls i hela salen .. hua !!
Tåget hemåt, ganska nöjd med min insats för staten i alla fall :)
När jag svimmade av i soffan en stund när ja kom hem, ringer ett okänt nummer
var på väg att inte svara, men vilken tur att jag ändra mej !!!
Extra jobb på gång, wiiihh va gla jag blev, mejlade på tisdag kväll och har nästan
fått jobb idag, VAAAA !!! ja ja ska väl träffa arbetsplatsen innan
jag ropar hej ... men det känns lovande .
Förstår ni att det känns kul nu och att man tror att depplivet vänt ??!!
Ikväll belv det bilbingo :) Körv skulle säljas i långa banor ...
Det gick väldans bra, fast det var premiär, mycke folk kom och sponsrade
Strömsbergs kiosk. Hade tur sen efteråt och fick lite sällsis
av min goa pöjk som hade tränat fotboll på Heden. Stannade och spela
klart bingon med mamsen, men inte vann vi nåt e.
Men det måste väl finnas nån hejd på all tur oxå, hihi .......
Nu e det dags att åka lite i gula bilen några dagar innan "saabdarling" å jag
åker tillbaka till Hälsingland .....
*kramar om*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar