Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

tisdag 11 maj 2010

FIlurar lite !!


......... en klok kollega sa till mej : -Jessica det sägs att det finns 5 människor som passar rent personkemimässigt för dej i ditt liv !!! Wuuhhuu .... Det där lät nästan lite hokuspokus för mej, ni vet tarotkort å hela köret, men har funderat lite på va han sa, det kanske är så =)

... det som är lite jobbigt i det hela är att, jag letar eller jagar inte efter någon som ska göra mej lycklig .... hur ska man då springa på dessa underbara karlar ?? Trodde inte på ödet för några år sen , men vet bättre nu.

Man kan faktiskt träffa en människa genom ödet, inte en gång utan två och sen fick man en tredje, riktig chans och dessutom bara känna att ALLT "faller på plats" och det blir så enkelt, det är ju så här det ska vara. Det är så här man lever när livet är som bäst, inga krussiduller eller konstigheter, man kör bá å så är det som man levt tillsamans hur länge som helst och det var inte bara ensidigt utan båda kände lika.

Synd att det var andra omständigheter och inte äkta känslor som fick styra :( men men ...

Har inte tänkt så mycke på att ha ett föhållande det senaste året, jag menar man kan ju fylla livet med annat :) har ju som sagt världens härligaste barn och en fin familj som finns för oss. Sen är jag nog ingen pluttinutt människa som tycker om att dutta och pjolta, jag vill ha lite action och raka rör, kommer att vara väldigt kräsen hädanefter och har nog alldeles för höga krav, men då får det vara och jag "kan själv" som säkert alla som känner mej redan vet ;)

Med det här inte sagt att jag vill kraaaaamas, men det får jag ju göra på mina underbara danskvällar och med mina sötisar !!

Så upp med hakan Jessica så kör vi bá !!!!!!!

Har haft en superduper jobbardag med Tobias och Sanna i Skutskär, passning Marma, sen lunch och efter det blev det picnic på Rullsand, kaffetermosen vi tre och en oöndlig sandstrand, eller ja ganska stor i af, klarblå himmel som just nu givit mej härligt rödblommiga kinder och armar, ja dom (armarna) e inte rödblommiga förstås utan bara röda.....

Ska träna när jag kommer hem till Tierp ska bli skönt ... passa på när barnen inte e hemma

Puss och kram alla fina människor :-*








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar