Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

lördag 15 maj 2010

Lördagsgodis !!



.......... Ja inte godis helt ordagrant :) utan bara så underbart härligt att vara ledig !!!!

Hade låååång jobbardagar i Skutskär och som om inte 12 timmar räcker fick vi dessutom övertid på torsdagen, men vi hade en riktig kanonarbetsdag, e lite kul och jobba igen faktiskt :D !!!
Det som känns kanon när man jobbar två och två är när man har flowet, alltså man vet vad som ska göras utan att behöva prata, man kan serva kollegan och allt jobb som man ska göra själv tar bara halva tiden eftersom man vet precis vad som ska göras ....
Fredagen var det tjejmys och TOK lugnt i Skutskär...... film, fika, träna, äta och snacka skit, kändes mer som å vara ledig fast man körde gul bil och hade gröna kläder ;)
Igår blev det Yesterday och Shakedans, var premiär för mej och hade hört en massa negativt om stället, men man måste pröva innan mat vet e min filosofi ... Så Ullla jag och Ullas dotter drog dit och testa och alla var helnöjda efter kvällen, massa nytt dansmums hade testats och en riktig dansstjärna hittade jag, wow var till danshimlen och hälsade på en vända ...
Vaknade alldeles för tidigt om man tänker på att jag hade varit upp 21 timmar i sträck, kört 24 mil och dansat 4 timmar .... men e väl energin som hade laddats på gissar jag.
Så upp å hoppa !!!!
solen strålar och termometern visade 15 grader redan 8, wow it´s gonna be a good day
Frulle, damsuga, tvätta och hänga ut mmmm.. , handla, göra marinad och fetaostsmör, baka kladdkaka ...... Sen sooooola, jätte skönt på min lilla "balle" , känns såå bra idag !!! Trallallalla ..
I kväll blir det logdanspremiär med Scotts på Tors loge, det e mys de !!
Innan blir det grillning, mumma :D
Har pratat med mina godingar ALLA tre och det var bara bra med dom
Näe här kan man ju inte ligga å slöa, dags att skaffa en grill då, den andra hamnade visst på återvinningen efter å ha gjort sitt ........
Trevlig helg !!!
Hej hopp luden snopp :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar