Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 27 maj 2010

Men jag hinner verkligen inte me !!!



................ Först tycker man att ALLT e tråkigt och sätter igång "sjutti-elva" bollar !!!!!!!!!

Det har liksom inte hänt nånting på alldeles förlänge och man bara känner att det liksom är dags för något nytt i livet :)


Jag är ju så att jag inte bara pratar utan sätter oftast planerna i verket och nu jäklar blev det fart på ungefär 6 dagar

* Fick tag på min sommardröm sedan mååånga år !!!!

* Har skaffat ett extra jobb (nästan) på en akutmottagning !!!!

och sen i min arbetstrisstess för några veckor sen kände jag att jag måste slänga in några spännande ansökningar till utbildning.....

*har nu kommit in på en super-spännande-icke-vårdrelateradutbildning !!!!


Fattar ni att jag liksom inte hinner me riktigt , nu blir det att sätta sej ner på stora rumpan och bena upp alltihop, eller e väl först och främst det där med utbildningen ( trodde aldrig att jag skulle komma in) som jag måste ta mej en rejäl funderare ????!!!!! Huset mitt och extra jobbet e ju redan klart och känns underbart kul :)


Har haft en jättebra dag på jobbet och lillsöt ringde och frestade hur himla bra hon å mormor hade det i solen, rackarunge där ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar