Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

måndag 17 maj 2010

Måndag !!

Har haft en bra och slapp helg, lite långa dagar kanske, men det har blivit mycke sol och det är välan härligt, kvällarna har dansats bort 2 bra och en sådär kväll får väl i af absolut godkänt totalt sätt !!!
Insåg igår att jag saknar en av mina bästa vänner VÄLDIGT mycke ...... Men det är väl mitt eget fel och bara jag som kan göra nåt åt det, kanske ..
Man kan prata om allt, har samma intressen, kan stötta/peppa varann, kan få spy ur sej massa skit oxå för den delen och tycker om att retas. Tycker om dom där samtalen, dom gör mej himla glad, vi har ju en hel del gemensamt jue :) Måste nog ringa han lite !!
Den här veckan e väldigt spännande för min lillhöna, hon ska vara med i Centralskolans show och dansa .... massa olika klädbyten och olika "artister" onsdag är det uppvisning för allmänheten :) Fille har tre matcher Emma en och jag ska försöka hinna me allt :) önska mej good luck ... Just ja jobba lite då oxå !!!
Jahapp då kör vi då !!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar