Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

fredag 28 maj 2010

Jobba helg !!



........ Jorå så ere :)


Jobba lite då... men ivkäll börjar vi me en sommarfest, tillsammans med brand, eller mot brand kanske, det årliga brännbollsbattlet ska avgöras, känns ju solklart från början men vi låter dom försöka i af * ler kaxigt*


Sen ska det grilla och drickas öööööl, ja inte grupp 6 då förstås :( vi ska ju hålla ställningarna vi, typiskt, men så är det i det här yrket nån gång måste man ju jobba.


Flitiga Lisa idag då, tvättat fönster och bytt gardiner så nu känns det ljust och sommar fräsch hemma, najs !! Bra när det är ljusa väggar i alla rum.... e liksom bara att flytta runt gardinerna och lura alla att man köpt nya grdiner IGEN ... Lite busi då


För övrigt så ramla det in ett extrajobb erbjudande idag oxå, myyyycke intressant, så jag nappade såklart, känns så himla spännande, kanske blir det en jobb sommar?? i så fall får det nog bli en tur till Medelhavet i september, inte så tokigt det heller, sola bada och kanske mata fiskar ;) vi får välan se ........


Längtar efter barnen idag, e bara en sån dag, lillsöt på Mallis, Emmis ska spela en halvderby match (som jag missar :( typiskt) , men FIlle kommer med å ska grilla på jobbet, blir ju bra de


Sen längtar jag till "paradiset" å men i helgen blir det en tur och på måndag ska jag träffa mina nya arbetsgivare, tjo ho, livet går framåt med STORA steg !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar